.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور مسئولان؛
افتتاح 5 خانه بهداشت روستایی در محمودآباد

پنج خانه بهداشت روستای محمودآباد در راستای تحقق طرح تحول نظام سلامت با حضور مسئولان این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد، پنج خانه بهداشت روستایی این شهرستان با حضور مسئولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان محمودآباد در این مراسم با قدردانی از توجه دولت و مسئولان به سلامت جامعه، طرح تحول سلامت را راه‌گشا و راه حل بخش بزرگی از مشکلات مردم در امر بهداشت و درمان دانست.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز در آیین آغاز به کار پروژه‌های عمرانی بهداشتی شهرستان محمودآباد، گفت: پس از انقلاب اسلامی، تحول بزرگی به برکت خون شهدا در مناطق روستایی کشور رخ داد که بخشی از آن، مربوط به عرصه سلامت مردم بوده است.

علی رحمانی با بیان اینکه با ایجاد خانه‌های بهداشت در مناطق روستایی، بهورزانی بومی از مناطق روستایی برای ارائه خدمات سطح یک سلامت به مردم آموزش دیدند، افزود: بهورزان با تلاش برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها در مردم، موارد لازم را به مراکز بهداشتی درمانی ارجاع می‌دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد گفت: همزمان با آغاز به کار و پایان ساخت پنج خانه بهداشت روستایی سه مرکز بهداشتی درمانی کلوده، سرخرود و مرکز شبانه‌روزی هفتم تیر نیز بازسازی، نوسازی و تجهیز شدند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.